Σύμφωνα με το άρθρο 42 ν.4481 οι δικαιούχοι ή άλλοι οργανισμοί συλλογικής διαχείρισης που έχουν αναθέσει τη διαχείριση των δικαιωμάτων τους στον ΟΣΔΕΛ μπορούν να υποβάλλουν τυχόν καταγγελίες τους στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: complaints@osdel.gr
Πλαίσιο υποβολής και εξέτασης καταγγελιών
Ο ΟΣΔΕΛ σύμφωνα με το άρθρο 42 ν.4481/2017 έχει υιοθετήσει το ακόλουθο πλαίσιο υποβολής και εξέτασης καταγγελιών δικαιούχων ή οργανισμών συλλογικής διαχείρισης που έχουν αναθέσει τη διαχείριση των δικαιωμάτων τους στον ΟΣΔΕΛ.
Ο προϊστάμενος του αρμοδίου τμήματος, οφείλει να διερευνήσει την καταγγελία και να συντάξει σχετική εισήγηση που υποβάλλει στην διεύθυνση του οργανισμού εντός 7 ημερών από λήψη της καταγγελίας μαζί με σχέδιο απάντησης προς τον καταγγέλλοντα.
Στη συνέχεια ο Διευθυντής του Οργανισμού κατά περίπτωση εγκρίνει ή όχι την εισήγηση του προϊσταμένου και το σχέδιο απάντησης, η οποία κοινοποιείται εγγράφως ή ηλεκτρονικά στον καταγγέλλοντα εντός 12 εργασίμων ημερών από την ημέρα υποβολής της καταγγελίας.
Εάν από τον ΟΣΔΕΛ απαιτηθούν περαιτέρω στοιχεία για την απάντηση επί της καταγγελίας, ο προϊστάμενος του τμήματος που έχει χρεωθεί την καταγγελία μπορεί να τα ζητήσει από τον καταγγέλλοντα εντός της ως άνω προθεσμίας των 12 εργασίμων ημερών. Σε αυτή την περίπτωση ο ΟΣΔΕΛ οφείλει να απαντήσει εγγράφως με τον προαναφερόμενο τρόπο και αιτιολογημένα το αργότερο μέσα σε επτά (7) εργάσιμες ημέρες από την ημέρα λήψης των συμπληρωματικών στοιχείων.
Σε περίπτωση που ο καταγγέλλων ζητήσει συνάντηση με τον ΟΣΔΕΛ για σχετική συζήτηση επί της καταγγελίας, το αίτημα της συνάντησης πρέπει να υποβληθεί υποχρεωτικά με την υποβολή της καταγγελίας. Ο ΟΣΔΕΛ καλεί σε συνάντηση τον καταγγέλλοντα εντός της προαναφερομένης προθεσμίας των 12 εργασίμων ημερών.
Μπορείτε να υποβάλετε την καταγγελία σας, ηλεκτρονικά, εδώ ή μέσω e-mail στο info@osdel.gr.