Οργανισμός Συλλογικής Διαχείρισης Έργων του Λόγου

ΟΣΔΕΛ

Η ενημερωτική καμπάνια της έρευνας "Παιδί και ανάγνωση"

O ΟΣΔΕΛ, για την υποστήριξη της έρευνας «Παιδί και ανάγνωση», σχεδίασε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα επικοινωνίας με κεντρικό σύνθημα «Ξέρεις να διαβάζεις, ξέρεις και τον τρόπο να κάνεις τη ζωή σου καλύτερη. Ας εργαστούμε όλοι μαζί για μια κοινωνία όπου όλα τα παιδιά θα έχουν ίση πρόσβαση στο βιβλίο».

Ο στό­χος της ενη­με­ρω­τι­κής κα­μπά­νιας ήταν διτ­τός. Αφε­νός να απο­τε­λέ­σει η έρευ­να αφορ­μή για να επα­νει­σα­χθεί στη δη­μό­σια συ­ζή­τη­ση ο ρόλος της εκπαίδευσης στην καλλιέργεια της φιλαναγνωσίας και αφε­τέ­ρου να ανα­δει­χθεί η ανά­γκη χά­ρα­ξης εθνι­κής πο­λι­τι­κής για την ανά­γνω­ση και το βι­βλίο.

Για την υποστήριξη της καμπάνιας σχεδιάστηκαν:

  • Εργαλειοθήκη με έντυπες και ψηφιακές εφαρμογές (δείτε εδώ).
  • Πρωτότυπο οπτικοακουστικό υλικό σε σκηνοθεσία της Όλγας Μαλέα, με παρουσιαστή τον ηθοποιό Χάρη Μαυρουδή. Την παραγωγή ανέλαβε αφιλοκερδώς η εταιρία Prosenghisi-Πάνος Παπαδόπουλος (δείτε τα βίντεο εδώ).
  • Η καμπάνια παρουσιάστηκε στους σταθμούς του Μετρό, με την υποστήριξη της ΣΤΑΣΥ (δείτε τις φωτογραφίες εδώ).

Η υλοποίηση της ενημερωτικής καμπάνιας πραγματοποιήθηκε με τη συνεργασία της Εταιρείας Συγγραφέων, του Κύκλου Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και των συλλόγων εκδοτών ΑΣΕΒ, ΕΝΕΛΒΙ, ΣΕΒΑ, ΣΕΕΒΙ και ΣΕΚΒ.

(Απρίλιος 2024)

  Επιστροφή